Kaip veikia užsakymas?
Internetinėje parduotuvėje galima įsigyti tik tas prekes, prie kurių yra nuoroda „Į krepšelį“. Prekių kaina arba prieinamumas gali keistis realiuoju laiku ir be išankstinio įspėjimo. Jei pirkėjas pateikė užsakymą iki atitinkamų sąlygų pasikeitimo, pirkėjui taikomos užsakymo metu galiojusios sąlygos. „UAB Osmo Lietuva“ turi teisę be sankcijų atsisakyti per internetinę parduotuvę sudarytos sutarties ir nepristatyti užsakytų prekių ar nesuteikti paslaugos, jei prekių nėra sandėlyje, jei internetinėje parduotuvėje prekės kaina ar savybės rodomos neteisingai arba dėl sistemos klaidos. Jei internetinė parduotuvė negali įvykdyti užsakymo, su pirkėju bus susisiekta ir grąžinta sumokėta suma.
Pirkinių krepšelio puslapyje klientas gali pakeisti pirkinių krepšelio turinį, jei pageidauja. Įvedus pristatymo adresą ir patvirtinus užsakymą, pirkinių krepšelio turinio nebegalima keisti, o pirkinių krepšelis bus ištuštintas. Jei kontaktinė informacija užpildyta teisingai, galite pradėti mokėti.
Internetinėje parduotuvėje už pasirinktas prekes galite atsiskaityti eurais per šiuos bankus: „Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, „Artea“, „Citadele“, „Revolut“ ir „N26“.
Įdėję prekę į „Pirkinių krepšelį“, galite toliau peržiūrėti kitas prekes arba pateikti užsakymą. Apmokėję už prekę (banko pavedimu), ekrane pamatysite užsakymo patvirtinimą.
Mūsų įmonė yra asmens duomenų valdytoja, mūsų įmonė perduoda mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis įgaliotajam tvarkytojui „Montonio Finance, UAB“.
Internetinėje parduotuvėje pateikti užsakymai peržiūrimi tą pačią dieną, kai už užsakymą sumokėta suma gaunama į pardavėjo banko sąskaitą, o su pirkėju susisiekiama ne vėliau kaip kitą darbo dieną.
Informacija apie užsakymus teikiama darbo dienomis nuo 09 iki 18 val. telefonu +370 666 07 796 arba el. paštu info@bergerseidle.lt
Kaip gauti prekes?
Užsakytas prekes iš internetinės parduotuvės galima atsiimti „UAB Osmo Lietuva“ biure (pristatymo būdas „Atsiimsiu pats“) arba per kurjerį pirkėjo nurodytu adresu (pristatymo būdas „Venipak arba Omniva“).
Užsakymams, kurių vertė viršija 50 eurų, pristatymas - nemokamas.
Prekės bus perduodamos tik pirkėjui. Prekės bus perduodamos trečiajai šaliai tik susitarus su pirkėju.
Prekės pirkėjui paprastai pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo gavimo pardavėjo sąskaitoje, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo apmokėjimo.
Kaip grąžinti prekes?
Vartotojas gali per 14 kalendorinių dienų grąžinti nenaudotas, nepažeistas ir prekinę išvaizdą išlaikiusias prekes bei atgauti visą už jas sumokėtą sumą. Įsigytų prekių grąžinti negalima, jei užsakytos prekės buvo pagamintos atsižvelgiant į vartotojo asmeninius poreikius (pvz. tonuota pagal RAL arba NCS spalvas).
Norint grąžinti prekes, reikia išsiųsti el. laišką adresu info@bergerseidle.lt . Laiške turi būti nurodyta ši informacija: grąžinamos prekės, užsakymo numeris ir banko sąskaita, į kurią reikia pervesti pinigus. Už prekes sumokėta suma bus grąžinta į pirkėjo banko sąskaitą nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pardavėjas gaus pranešimą apie prekių atsisakymą.
Pirkėjas turi teisę pateikti skundą ir grąžinti prekes, jei jos neatitinka sutarties sąlygų ir yra brokuotos. Defektuotų prekių atveju vartotojas turi teisę pateikti skundą pardavėjui nuo prekių pristatymo dienos. Skundas turi būti pateiktas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per du mėnesius nuo prekės trūkumo aptikimo. Siekiant palengvinti vėlesnių problemų sprendimą, vartotojas būtinai turėtų išsaugoti pirkimo dokumentus (sąskaitą faktūrą, sutartį ir kt.), įrodančius, kad prekės buvo įsigytos iš „UAB Osmo Lietuva“ elektroninės parduotuvės. Be pardavimą patvirtinančio dokumento pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių.
Skundai
Pardavėjas neatsako už prekių trūkumus, atsiradusius dėl netinkamo naudojimo ar prekių sugadinimo.
Skundai, susiję su internetinėje parduotuvėje įsigytomis prekėmis ar paslaugomis, turi būti siunčiami el. pašto adresu: info@bergerseidle.lt . Prekes taip pat galima grąžinti aukščiau nurodytu adresu.
Esant nekokybiškai prekei, vartotojas turi teisę gauti pakaitinę prekę arba reikalauti sumažinti pirkimo kainą arba atsisakyti prekių, jei pardavėjas negali pakeisti prekės.